В първия ден на месец октомври Code Health TV, осъществи първото си първенство посветено на спорта на джентълмените – голф. Събитието се състоя на поляните на Пирин Голф & Кънтри Клуб“, които предоставиха всичко необходимо за един голф турнир от световна класа.

Андрей Глушков организатор голф дейности в Пирин Голф & Кънтри Клуб“ сподели, че за турнира са се записали 66 участника от България, Англия, Италия, Япония, Гърция и Русия.

Борислав Крачанов (голф инструктор) сподели, че турнирът на Code Health TV е един от най-добре организираните турнири до сега и с много атрактивен награден фонд. 

Сред специалните гости беше и Атанас Генов един от доайените на голфа в България и единствения лицензиран оценител на всички голф училища в у нас. 

Преди старта на играта, участниците започнаха деня със здравословна закуска, освежиха се с вода от White Water. Интересен факт е, че първи октомври е световен ден на кафето. Празникът бе отбелязан подобаващо като още  сутринта сетивата погали невероятния аромат на био кафе „Green Coffee“  от  Spetema , което допринесе за по-добрата концентрация на участниците в турнира.

Въпреки проливния дъжд продължил цели два часа, времето се разведри, а спортистите не се отказаха от любимата си игра и всеки участва до финала. След награждаването всички участници се насладиха на вкусен кетъринг  и изискани вина отMediterranium„. 

Статуетките и наградите връчиха: съсобственикът на “Code Health TV” – Мария Бонева, финансовият директор на медията Невена Дацкова и организаторът на турнира  и съсобственик на “DЕА Travel”– Светослав Григоров.

Съревнованието между учасниците бе изключително оспорвано, но само девет от тях се сдобиха с призове. В следващите редове ще видим имената на победителите, категориите и наградите:

 

  • 1.  „Best Gross Winner“  – Янаки Янакиев собственик на застрахователна брокерска компания „Амарант България“ ,той получи уикенд за двама на катамаран от „Plavai.bg“, трилитрова бутилка розе “Mediterranium” и 10 000 лева рекламна кампания в телевизионните канали Code Media Group.

  • 2. „Best Net Winner A Division“Андон Тушев – собственик  на „Tall Engineering“ , който получи и спа уикенд за двама в хотел “Sante Velingrad”,  10% отстъпка за 1 година в магазин за бижута “Goto Jewelry and Diamonds” и 5 000 лв. рекламна кампания в телевизионните канали на Code Media Group.
  • 3. „Best Net Winner B Division“  – Стефан Митев – строително инвестиционна компания “Теra Construction”, който спечели и спа уикенд за двама в хотел “Sante Velingrad”,  10% отстъпка за 1 година в магазин за бижута “Goto Jewelry and Diamonds” и  5 000 лв. рекламна кампания в телевизионните канали на Code Media Group.
  • 4. „Runner-up Winner А Division“ –  Бисер Денев собственик на мебелна компания ще се възползва и от услуги в дентални клиники „Medical Dent“ и „Dental Care Center“  и 3 000 лв. рекламна кампания в телевизионните канали на Code Media Group.
  • 5. “ Runner-up Winner B Division“  – Галин Ганчев получи услуги в дентални клиники „Medical Dent“ и „Dental Care Center“, както и 3 000 лв. рекламна кампания в телевизионните канали на Code Media Group.
  • 6 Men Winner “Longest drive“ –  Андон Тушев собственик  на “Tall Engineering” , при който отидоха и две ВИП покани за модното шоу с “Fashion Forge in Rome” със специалното участие на 50 CENT,  услуги от „DEA Travel“ и 2 000 лв. рекламна кампания в телевизионните канали Code Media Group.

 

  • 7.  Ladies Winner “Longest drive“ – Албена Денева собственик на мебелна компания , която ще се поглези в естетичен център „Vintage Dolls“ и 2 000 лв. рекламна кампания в телевизионните канали на Code Media Group .

 

  • 8. Men Winner „Nearest to the pin“ –  Александър Евтимов собственик на хотел „Bansko Royal Towers“, получи SPA процедури от „Victoria Spa“, награда от „Varrio Sport“ – аксесоари за фитнес и едномесечна карта във фитнес „Pulse“, както и 2 000 лв. рекламна кампания в Code Media Group.

 

  • 9.Ladies Winner „Nearest to the pin“ –Албена Денева получи SPA процедури от „Victoria Spa“, награда от „Varrio Sport“ – аксесоари за фитнес и едномесечна карта във фитнес „Pulse“ , както и 2 000 лв. рекламна кампания в Code Media Group.

 


“Code Health Golf Cup” се радва на изключителен интерес, а за всички,  станете  свидетели на уникалното преживяване гледайки специален репортаж от събитието:

video
play-sharp-fill

Повече очаквайте в ефира на единствената българска здравна телевизия и носител на наградата “Зелена медия на годината” – CODE HEALTH TV.


Фотограф: Виктор Налбантов