Социалната кампания на Míele България, водещ производител на премиум домакински уреди, има за цел да даде гласност на обществено значими теми, обединявайки 12 от най-популярните личности у нас.


В кампанията участват Орлин Павлов, Ивайло Захариев, Алекс Сърчаджиева, Ники Кънчев, Живко Петров, Иван Юруков, Елена Петрова, Димитър Стоянович, Радина Червенова, Гери Николаева, Алек Алексиев и Биляна Савова. Всеки от тях допринася за обществения дебат чрез своя личен смисъл за бъдеще. С помощта на Míele България те споделят своите собствени каузи, обвързани с обществено значими теми, които внасят смисъл за нашето колективно бъдеще.


Фотографите Бони Бонев и Марияна Бонева претвориха посланията на социалната кампания в креативна фотосесия. Красивите фотографии резонират с каузата, която всеки от участниците индивидуално подкрепя:


· Една от големите мисии в живота на театралния и кино актьор Ивайло Захариев е Превенция на употребата на наркотични вещества.


· Певецът и актьор Орлин Павлов насърчава приемните родители, които даряват подкрепа на най-нуждаещите се – децата.


· „Усмихни се на света и той ще ти отвърне със същото!“ – тази магична фраза се е превърнала в кауза за виртуоза Живко Петров.


· За сценариста, журналист и телевизионен водещ Димитър Стоянович образованието е кауза, смисъл и неизчерпаем ресурс, който вдъхва увереност и енергия.


· Телевизионният и радио журналист Ники Кънчев призовава всеки да отключи сърцето си за доброто, воден от стремежа да съгради едно по-добро утре.


· Актьорът и режисьор Иван Юруков вярва в многоликия свят на множествената склероза.


· Децата от аутистичния спектър – най-пъстрият нюанс на този свят, най-всеобхватната магия – са каузата, която емблематичната актриса Елена Петрова от години подкрепя.


· Телевизионната водеща Радина Червенова искрено вярва, че да си почтен е привилегия на силните.


· Оперната певица Гери Николаева призовава да спрем насилието по пътищата.


· Актрисата Алекс Сърчаджиева приканва да погледнем към невидимите деца на България.


· Биляна Савов, визионер и креативен директор, подкрепя хората, страдащи от множествена склероза.


· Мисията на Алек Алексиев, актьор и продуцент, е да убеждава хората, че безучастието убива.
Автор на снимките от откриването на изложбата „Смисъл за бъдещето“: ​Бони Бонев

От компанията вярват, че индивидуалното щастие е тясно свързано със социалната ангажираност. Социалната кампания на Míele България ще приключи с дарение от името на бранда на два кувьоза за недоносени бебета на Отделения по Акушерство и гинекология в нужда.

„Míele България е компания, която насърчава приемствеността в ценностите и добрите взаимоотношения с клиентите. Днес повече от всякога имаме нужда от обществен дебат за преходните и непреходните неща в живота. От грижата за природата, през грижата за обществото, до грижата за всеки един от нас всеки ден – всичко се пречупва през така важната тема за качеството на живот, което в крайна сметка е и ключът към личното щастие и баланс. Социалната кампания „Смисъл за бъдещето“ направи точно това, да разпали този разговор, а ние сме готови да продължим напред с грижа за бъдещите поколения“, -коментира Светослав Томов, Бранд мениджър на Míele България.