Тази тенденция в грижата за лицето у дома в момента е хит в Instagram и дори бе призната от британския Vogue

Изстудяването на кожата – т.нар. криотерапия или ледена терапия на лицето – е една от най-новите тенденции в грижата за кожата, съобщи британският Vogue. Този „леден“ тренд вече е хит в Instagram и TikTok и получава все повече похвали от известни личности и експерти по красота от цял свят. Причината за това е, че употребата на лед върху лицето доказано стяга и свива порите на кожата, правейки я гладка, изваяна и сияйна. Доказателство за това е Ирина Шейк, чиято сутрешна грижа за кожата включва леден инструмент, направен от бюти експерта Никол Каролайн, за да събуди лицето ѝ: „Повярвайте ми, работи!“, казва тя в IGTV пост за британския Vogue.

Идеята за употребата на лед върху лицето или използване на инструмент за криотерапия при професионалните терапии за лице в СПА салон не е нова. Скорошните иновации като ледени инструменти и уреди за криотерапия, които вече са налични на пазара, обаче правят по-лесна от всякога домашната ледена терапия, като по този начин ще си спестите неудобството от топенето на кубчета лед, капещи върху дрехите ви, или от посещенията в салон за красота.

Независимо дали искате да се отървете от подпухнала кожата или да стимулирате циркулацията на кръвта, за да постигнете блясък на лицето като на модел, криотерапията е решението, което носи незабавни резултати. Добавете към предимствата му и бързия лифтинг ефект и ефекта на лимфен дренаж и ледената терапия се очертава като още по-вълнуваща перспектива.

Снимка: British Vogue

Можете да изгледате който си изберете видео урок в YouTube, за да се убедите в резултатите. В тях има снимки преди и след ледената процедура, на които ясно се вижда как кожата сияе, по-стегната е, а порите остават в миналото.

Козметичката на знаменитостите Тереза ​​Тарми, която е един от най-търсените експерти по грижа за кожата в Лондон, от години използва криотерапия, тъй като „лифтинг ефектът след употреба на лед е моментален, налице е драстично повдигане на отпуснатата и подпухнала кожа, както и подмладено и изваяно лице“. В действителност, криотерапията се оказва толкова популярна в нейния салон, че Тереза създава своя собствена крио-топка, за да могат клиентите ѝ да продължат лечението у дома. „Първоначално възнамерявах тя да се използва преди големи събития или за лечение на стресирана или проблемна кожа, но тя е толкова ефективна, че много хора я ползват всяка сутрин, за да премахнат подпухването и признаците на умора по лицето. Резултатите са изключително впечатляващи“, казва тя.

Обещанието за незабавно сияние, стегнати пори и премахване на подпухналостта е достатъчна причина да започнете ледени процедури за кожа още днес, но ако търсите гарантирани резултати и не искате да използвате обикновени кубчета лед, следващата придобивка, в която задължително трябва да инвестирате, е смарт крио устройство.

UFO 2 – иновация за LED терапия у дома от FOREO

UFO 2 е едно от последните изобретения на шведската козметична марка FOREO, което предлага професионална и луксозна СПА терапия у дома само 90 секунди.

Този елегантен малък инструмент има редица функции: от LED-светлинна до термотерапия (нагряване до 45 градуса) и, разбира се, функция за криотерапия (охлаждане до 5 градуса), която помага за свиване на порите, намаляване на подпухналостта и се бори с кожни възпаления. Работата на устройството се управлява изцяло от мобилното приложение на FOREO, което позволява да се избере най-добрата програма и режим в зависимост от възрастта и типа на кожата.

UFO 2 съчетава усъвършенствани дерматологични технологии със специални масажи за лице. Уредът може да бъде използван с всякакви серуми, маски и кремове, независимо от марката им. Устройството помага за по-дълбокото попиване на продуктите в кожата и така засилват ефекта им. Включването на UFO в ежедневната рутина прави лицето по-гладко и сияйно и превръща ежедневната грижа в истински ритуал, който глези сетивата.

В България продуктите на FOREO за грижа за кожата могат да бъдат закупени на www.foreo.com, както и от магазина на Notino в Paradise Center и онлайн на www.notino.bg. Препоръчителната цена на UFO 2 е 279 евро.

За FOREO

Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби. Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.

За допълнителна информация, моля, свържете се с:

  • M3 Communications Group, Inc. на press@m3bg.com или на +359 884 49 59 50.

***

ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ ЗА FOREO:

  • Мисията на FOREO е да озарява живота ви. Името е съкратено от „За всеки“ (FOR EVERYONE), защото се стремим да създадаваме новаторски, достъпни решения, които носят щастие и полза за ежедневието на всеки. Когато се чувствате добре, изглеждате добре и нашата мисия е изпълнена

  • FOREO (произнася се: ФОРЕО) е основана в Стокхолм, Швеция през 2013 г. от изобретателя Филип Седич, който има над 200 международни патента под своето име.

  • Само за 7 години компанията прерастна от козметичен start-up до глобална компания, в която работят над 3000 души в 22 глобални офиса на 5 континента.

  • Въз основа търсене в Google и други интернат търсачки, FOREO е най-бързо развиващата се марка устройства за красота в света.

  • Продуктите на бранда са налични в повече от 12 000 магазина, включително Sephora, H&M, Neiman Marcus, Macy’s, Barneys, Selfridges и много други в над от 77 държави.

  • FOREO е първата асоциация за потребителя, когато става дума за грижа за кожата в домашни условия с 1,5 милиона регистрирани потребители (в мобилното приложение FOREO For You) и повече от 36 милиона в световен мащаб, които притежават поне един продукт на FOREO.

  • През последните 3 години продуктите на FOREO са спечелили повече от 120 награди за дизайн и красота.

  • Продуктите на FOREO включват уреди за почистване на лице LUNA, смарт устройства UFO за оптимално нанасяне на кремове и маски за лице, устройства за тонизиране на лицето BEAR с микроток, звукови четки за зъби ISSA, масажор за очи IRIS, устройство за лечение на акне ESPADA и други продукти за грижа за кожата.