Продуктът, с който стъпват в България е тематичната серия на бившия UFC шампион Хабиб Нурмагомедов, който вече е едноличен собственик на бранда,имформират от PRofile interantional.
Преди дни дагестанецът обяви, че вече има 100% собственост върху FitRoo след сделка за 200 милиона долара. На откриването бизнесдамата Ваня Червенкова обяви че съвсем скоро очакват и специално видео от самата мма звезда,която ще подкрепи колегите си от България.
Компанията, която е основана през септември 2020-та, стана мултимилионна за по-малко от година.
Хабиб, който се оттегли от ММА със статистика 29 победи и без нито една загуба, сподели че е развълнуван от новото си начинание.
„Барът е с високо съдържание на протеин и е предназначан за трениращи, които искат да поддържат чиста мускулна маса, като в същото време се засищат. Целта ми е да дам качествен хранителен продукт за ползване по всяко време за милионите трениращи по света,“ каза Хабиб.
След като официално FitRoo България започна своята дейност, очаква се и Хабиб Нурмагомедов да пристигне и лично до края на годината у нас. Очаквайте повече информация на MMA.BG.
В състава си, протеиновите барове на FitRoo имат само висококачествени съставки от Швейцария, съдържащи протеини, колаген, пробиотици и натурални съставки.
Не съдържат ГМО, изкуствени оцветители и ароматизатори. Изготвени от един от най-добрите технолози и се произвеждат в Русия, като в момента поради огромният интерес и потребление, компанията строи втора фабрика в Дубай.
На откриването бяха забелязани продуцентите Иво Симеонов, Христо Порязов, Никол Червенкова, Екатерина Антонова – изпълнителен директор на Fitroo, магнетичната Маги Сидерова.