Грижи за здравето след 40 годиншна възраст

Вижте няколко здравни съвета за мъже

От Editor

След 40-те започват да се забелязват редица промени в тялото. Хормоните започват да намаляват, може да настъпи загуба на мускулна маса, както и липса на енергия.

Въпреки че не можем да спрем стареенето, може да променим начина си на живот, за да сме здрави през по-късните етапи от живота.

Вижте няколко съвета, които ще ви помогнат да запазите добро здраве:

Поддържайте лична си хигиена – Всеки човек, млад и стар, трябва да приоритизира грижите за себе си. Това не само прави мъжа да изглежда по-млад, но също така помага за избягване на болести и инфекции .Употребата на хидратиращи продукти за кожа и коса  за мъже е изключително необходима.

Стресът може да окаже сериозно влияние върху здравето, както психически, така и физически. С напредването на възрастта е важно да намерите начини да управлявате стреса си и да го държите под контрол. Това може да включва неща като медитация, йога или просто отделяйте малко време за себе си всеки ден, за да се отпуснете.

Не пренебрегвайте съня– спете поне 7-8 часа всяка нощ. Липсата на достатъчно почивка може да доведе до умора, раздразнителност и редица други проблеми.

Годишните кръвни изследвания могат да разкрият дали нивата на свободния и общия тестостерон са ниски. Свързаните с възрастта спадове в тестостерона, първоначално може и да не причиняват симптоми, така че може да не разберете, че нивата на тестостерон са ниски.

При мъжете ниските нива на тестостерон могат да бъдат свързани с:

– Загуба на костна минерална маса

– Загуба на сила и мускулна маса

– Еректилна дисфункция

– Намалено либидо

– Депресия

– Деменция

– Затлъстяване

– Диабет тип II

–Сърдечно-съдови заболявания

Правете упражнения за разтягане на мускулите. Доказано е, че редовното разтягане осигурява следните предимства:

– Баланс

– Подобрен обхват на движение

– Предотвратяване на наранявания

Поддържайте здравословно тегло -Затластяването повишава риска от диабет тип II, хипертония и сърдечно-съдови заболявания. Наднорменото тегло може да доведе до множество други проблеми като остеоартрит, подагра, сънна апнея, болест на Алцхаймер и няколко форми на рак. Влошаването здравето от затлъстяване е най-добрия мотив да отслабнете. Индексът на телесна маса и обиколката на талията могат да ви помогнат да определите дали сте с наднормено тегло. Здравословното телесно тегло може да се определи с помощта на калкулатор на BMI (телесна маса).

Погрижете се за себе си сега, за да сте здрави утре.

 

Може да прочете още

Този уебсайт използва "бисквитки". Това се извършва с цел оптимална работа на сайта и събиране на информация за използването му от потребителите. Ние не събираме лични данни. Като изберете да приемете използването на "бисквитки", можем да компилираме статистика директно или чрез нашите партньори по време на Вашето посещение. За повече информация, вкл. как се откажете от използването на някои видове "бисквитки", моля, прочетете нашата Политика за бисквитките. Приемам Прочети още

Политика на бисквитки